Va faaan!

Jävla SKIT! Här drömmer man om att man fick ett erbjudande från nån Anna att följa med Lollo till Mallorca.. Såklart tackade jag JA. så drömde jag att jag var där då, och badade och bara njöt av naturen.. så väcker mamma mig, JUST när jag o lollo skulle på stan.. FAN!!! Jag saknar dig Lollo <3 Skynda dig hem, haha ;) Det kommer bli tomt...

Klockan är 9.30 hos er nu (Mallorca) men här är den 10.30.. x)

Ring mig Lollo jag har inget att göra.. (om du ser detta, jag tror inte det.. Det kostar ju 5 kr per minuten att vara på datorn.. Lr är det internet som kostar??) haha jaja.. men vi saknar dig.. Lr, iallafall jag ochg kanske Lina.. ;) jag vet inte..
Hearts

Mitt inlägg blev skrivet till Louise, jag vet inte varför x)

Men iallafall, jag och soma och lanah gick på tjejkväll i tisdags, och sen så var vi på majbrasan i onsdags (jag & soma) .. Sen har jag inte gjort så mkt mer än att tycka synd om mig själv och längtat efter Lollo.. Hur har din vecka varit?? :)

P.s; Bara 4 sidor kvar så har jag jobbat ut matte boken, haha x) D.s 
image41
                          image39514330-38

Kommentarer
Postat av: louise

hahah jopp jag ser XD Jag sitter på ett internetcafé så jag ser lixxom allting XD hahahha, jag saknar dej en massa oxå

2008-05-03 @ 19:54:33
Postat av: DENISE DORNELL

häftig blogg, sov så gott:)
ha de bra imrogon!

2008-05-04 @ 01:06:09
URL: http://dld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0