Hei :D

Det var längesen! :D

Idag är det söndag. om 4 dagar slutar skolan (torsdag) fy fan vad skönt!
Men i will miss something..
kommer inte vara hemma på hela sommarlovet (typ) och ja.. då får jag inte ens se :/
Har aldrig vart så här tråkigt med lov. det är inget med skolan jag missar, men ändå.. Aja..
sånt é livet, såånt é livet..

pplz, om du intevet vad jag pratade om så fråga helst inte..

GÖRA I SOMMAR;

bada
stugan
sthlm
var med linah
massa massa mer

asså.. ÅÅÅÅW mamma ska oxå på den där "konserten" som perelli (so what), andra kändisar, körslAget, m.m FAAAAN jag vill oxå! -.-'

Det kostar ju "bara" 700 kr/biljett (!)

Vet inte hur mkt jag kommer var inne i sommar, men inte så mkt (tror jag) för då jag är hemma kommer jag nog inte sitta vid datorn. Men nått inlägg i månaden kan det bli..

Nu sitter jag då på björknäs (L) och skriver..

omg jag är sjuk.. jag älskar BJÖRKNÄS nu -.-'

Nu måste jag säga Bye till alla :)

Men vi ses ju senare <'3 :*

SÄRSKILT DU!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0