plugga...

image35

Nu sitter jag här och pluggar...

Ang. igår, så var min Kemi bok i väskan, och som tur var, så var det inte spanska
förhör.. *puh!*.

Jag pluggar samtidigt som jag skriver det här. Det går in i skallen men... det är
svårt att höra vad mamma frågar samtidigt som jag skriver på datorn. xD Jag var
inte med Lanah, för hon skulle isåfall vara hemma och jag har ju hunden så jag
kan inte :/ men jag lär mig bättre när min mamma förhör mig. :)
(haha, sorry Lanah)

Idag så var det raggmunkar och fisk med potatis i skolan.. Jag tog raggmunkar,
fisk äter jag ändå hela sommaren. Guud vad jag längtar t sommarlovet! Då ska
vi till Sthlm och shoppa, gå på grönan med mera, massa kul.. :D

Nu ska jag börja avsluta mitt "skriveri" och göra någon nytta (eller nå, haha)..
jag funderar på att skriva en liten novell som jag senn sätter in, kapitel för kapitel.
Den ska isåfall handla om en tjej i 14-16 års åldern i storstan lr nå och sen träffar
hon en känd person som börjar bli lite förtjust i henne, men det kommer väl att
sluta osm vanligt (typ barnhistoria, hahah)

Vad tkr ni? Ska jag börja skriva en så får vi se hur det blir?? :D          :)
Jag fyllde 14 i lördags, grattis på mej :* :)

Jag tänkte länka till mina vänner.. Lanah till att börja med, sen Soma..
Sen så får vi inte glömma Deedee och Peepee!! :D Ha det bäst,

//Ida

Kommentarer
Postat av: Soma

Grattis i efterskott =)

2008-04-02 @ 17:45:12
URL: http://somaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0