Mobilen

Hej på er alla!

Inatt vaknade jag mitt i natten av att jag var lite.. eh.. "Toa" nödig =D
När jag då äntligen kom upp efter 10 minuter så kände jag mig väldigt typ.. förlamad. (det började redan igår, min kropp lydde mig inte! Jag kunde knappt röra mig. Aja, hur som helst så gick jag och la mig sen igen då. Sen vaknade jag kring.. 7.. tog febern.. 38.7.. :o (Och på morgon dessutom!) typ nyvaken och allt så jag hade inte ansträngt mig. men mamma tvingade mig att gå till skolan i alla fall. bara för ett spanska förhör.. -_-

Så nu är jag hemma, lite innan de andra. Jag bjussade lite på Mjukglass till Lanah och Lollo.. (innan jag åkte hem)

Och vet ni?! Bussen skulle komma kring 10 över och jag gick ut kvart över !! Och gissa vad?! Bussen var FÖRSENAD!! :D men jag hade inte ätit upp glassen så den var jag tvungen att gömma.. haha..

Men hur som helst så sitter jag och för över bilder till datorn.. från mobilen.. 2000 bilder (lite mer för att vara exakt..) ska ladda upp några senare.. Men vi hörs sen!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0