1½ kilo

Jag har gått ner så mkt idag!! wiiie!! Jag är inte så hungrig längre.. soma om du läser detta.. vi SKA ut o gå (lr jogga) imorgon. vet inte NÄR men jag tror det blir kring.. 4?? Aja., men jag kommer till dig.

Nu, från soma till.. eh.. sommaren!! :D

I sommar så ska jag till Stockholm!! Guud vad jag längtar, ÄTLIGEN någonting man kommer kunna skriva om!! Bara 5 dagar... :( men ändå!! Vi ska på grönan, Junibacken för min lillasyster vill se pippi, skansen, m.m.. och såklart SHOPPA!!! men det är i juli.. så jag måste vänta i.. (huvudräkning) 3 månader.. fast.. det är inte så länge om man tänker efter.. jag menar - snart är det maj, och i maj kommer jag dansa på små rosa fluffiga moln 8D + att det kommer ett lov på två hela dagar och så i juni så blir det SOMMARLOV!!! Yey!


fasen kom på att det blir tårta imorgon.. VARFÖR skapade gud den feta människan?! VARFÖR?

Jag är inte kristen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju helt... hjärntvättad.

2008-04-19 @ 10:18:38
Postat av: Sara

Du är inte hungrig längre? Det är väl ingenting att vara glad över. Man MÅSTE äta oavsett vad!Det gäller att äta en bra kost.
Man ska inte typ svälta sig.
Fy vilken FJORTIS BLOGG.

2008-04-20 @ 12:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0