-.-

Jag kom just på att det var SÖNDAG! varför!!!? Lördagen gick bort (ingen vila) för jag var hos min lillasyster hela
dagen och där är det så himla mkt skrik så man kan aldrig slappna av där! Jag håller på att ändra på bloggen. så
om det ser lite konstigt ut så är det därför. kommer nog ta hela veckan.. :)

Om designen (bakgrunden) ser konstig ut så är det för skärmstorleken. Jag har en plattskärm, lite större än
valniga skärmar så designen är anpassad efter den.


Jag måste bara få fråga - varför var det så många som besökte mig igår?? Jag var ju inte ens inne? var jag på
"mest aktiva" eller?? :o haha jag vet inte, men jag fick kring 100 besökare. det brukar bara komma kring 10. (för en
del är det inte så mkt med 100 besökare.. men för mig :) men jag vet inte varför bara.. men ha det bra så ses vi på
ett tag när jag fixat lite mer... <3
                                                                  image39

Kommentarer
Postat av: Soma

100 e ju mkt för att int va me på mest aktiva :O

2008-04-20 @ 19:38:33
URL: http://somaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0