---

Varför skriver man anonyma kommentarer?? Det fattar inte jag..

Hur som helst så - ni som började gnälla om att jag skrev att jag inte var hungrig längre - det var ett skämt!! dessutom så hade jag varit sjuk hela dagen och inte orkat gå upp!! eller, jo.. jag åt ju frunch.

jag gick ner dom kilona för att jag inte åt Fet mat (!) och man vill inte så gärna gå upp två kilo på en dag!
sen gick jag upp igen.. klart att jag åt!! Så, nu vet ni det.

Fjortisblogg? Vars ser det ut som en fjortisblogg egentligen?? Jag är inte fjortis, jag umgås inte med dom... om det är designen, så.. är det väldigt irriterande!! T.ex om någon har en krona (Photoshop) eller nå på sig, är det en kunglig blogg då?? om dom har en bunt med pengar - är  dom miljonärer då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0